Известие

Collapse
No announcement yet.

Цена на компютър

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Цена на компютър

    Здравейте.
    Случи ми се една,да кажа, "беля".В рамките на година съм бил в два различни сервиза и за 3-тия път,се наложи да ида,защото имобилайзера взе да създава проблеми и се оказа,че в компютъра на колата,имаше сипана.........нафта!Имаше около 50 грама в металната кутия с платката,както и по едната букса(тази,която е малко по-голяма).Шлауфката е чиста.Нафта има и по буксите и бушоните под волана."Майсторите" са двама и не знам кой от тях е.Но както и да е,не ми се говори.
    Но проблема се получи с имобилайзера.Включвам на контакт и ми изписва "immobilizer failure".Та той не разрешава да запаля колата.На моменти е.При заключване и отключване,мигачите спряха мигат...Говорих с едно момче,което се занимава с палтки(ремонтира ги,запоявания и разни такива) и той ми каза,че не се знае,колко ще работи тази платка.Вероятно си заминава.И вероятно,ще трябва да купувам друга.Та въпросите ми са:

    Каква е ценита му на старо?
    Дали знаете някой,от който бих могъл да си купя?

    Аз съм от Севлиево и ще съм ви благодарен,ако ми препоръчате някой в региона,който би ми свършил работата.

    Предварително ви благодаря.

  • #2
    За цена на компютъра питаш в раздела купува/продава, звъниш на някой който прадава части и питаш или пускаш обява купувам и тъй.Тука първо питай как ще стане замяната и какво ти трябва.Аз не мога да ти отговоря но има колеги които знаят.Пробва ли да почистиш и обезмаслиш куплунзите от страната на пиновете и от страната на спойките с кабелите, платката на компа и въобще всичко там олято.
    Last edited by dimitar_vd62; d.m.y г., 22:00.
    По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
    конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
    Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
    Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

    Comment


    • #3
      Това за друг раздел не го знаех,извинявам се за което...

      Comment


      • #4
        Не е болка за умиране, ма преди да купуваш изчакай да разбереш, ако не си наясно, какво ти трябва и как става, да не харчиш пари напразно.И не е зле да пишеш каква е колата коя година,модел,мотор и т.н. ако искаш да получиш адекватна информация.
        Last edited by dimitar_vd62; d.m.y г., 22:24.
        По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
        конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
        Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
        Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от Gecovski Покажи съобщение
          Здравейте.
          Случи ми се една,да кажа, "беля".В рамките на година съм бил в два различни сервиза и за 3-тия път,се наложи да ида,защото имобилайзера взе да създава проблеми и се оказа,че в компютъра на колата,имаше сипана.........нафта!Имаше около 50 грама в металната кутия с платката,както и по едната букса(тази,която е малко по-голяма).Шлауфката е чиста.Нафта има и по буксите и бушоните под волана."Майсторите" са двама и не знам кой от тях е.Но както и да е,не ми се говори.
          Но проблема се получи с имобилайзера.Включвам на контакт и ми изписва "immobilizer failure".Та той не разрешава да запаля колата.На моменти е.При заключване и отключване,мигачите спряха мигат...Говорих с едно момче,което се занимава с палтки(ремонтира ги,запоявания и разни такива) и той ми каза,че не се знае,колко ще работи тази платка.Вероятно си заминава.И вероятно,ще трябва да купувам друга.Та въпросите ми са:

          Каква е ценита му на старо?
          Дали знаете някой,от който бих могъл да си купя?

          Аз съм от Севлиево и ще съм ви благодарен,ако ми препоръчате някой в региона,който би ми свършил работата.

          Предварително ви благодаря.
          Потърси колегата Николай( оеm му е ника) от Горна Оряховица.
          Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от dimitar_vd62 Покажи съобщение
            Не е болка за умиране, ма преди да купуваш изчакай да разбереш, ако не си наясно, какво ти трябва и как става, да не харчиш пари напразно.И не е зле да пишеш каква е колата коя година,модел,мотор и т.н. ако искаш да получиш адекватна информация.

            147-ца,JTD 140 кс.

            ---------- Post added at 07:05 ---------- Previous post was at 07:04 ----------

            Първоначално публикувано от myato Покажи съобщение
            Потърси колегата Николай( оеm му е ника) от Горна Оряховица.
            Ок.Благодаря!

            Comment


            • #7
              Бих ти препочъчал първо да измиеш платката , буксите и каквото има там с топла вода. Не обаче гореща. Нафтата се разтваря с водата и се измива много добре.Тя абсорбира и вода и за това става електропроводима. От това и се получават проблемите. Освен това, като са овлажнени от нея се полепват разни прашинки и гадории.
              Накратко:
              Измийте я обилно с топла вода, след това с вода с малко препарат, после пак изплакнете, а после я поиздухайте с въздух! Внимавайте да не е много силен, да не повредите нещо!
              Успех!
              На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
              Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
                Бих ти препочъчал първо да измиеш платката , буксите и каквото има там с топла вода. Не обаче гореща. Нафтата се разтваря с водата и се измива много добре.Тя абсорбира и вода и за това става електропроводима. От това и се получават проблемите. Освен това, като са овлажнени от нея се полепват разни прашинки и гадории.
                Накратко:
                Измийте я обилно с топла вода, след това с вода с малко препарат, после пак изплакнете, а после я поиздухайте с въздух! Внимавайте да не е много силен, да не повредите нещо!
                Успех!

                Първо това направих,но уви,проблема си остана.Преди малко дори едвам отключи....

                Comment


                • #9
                  Провери ли масата и захранването му? Понякога подобни проблеми са от някоя дреболия! Един наш добре познат форумен разбойник, беше събрат пет компа, до като разбере, че проблемът му беше от главно реле.
                  На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                  Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
                    Провери ли масата и захранването му? Понякога подобни проблеми са от някоя дреболия! Един наш добре познат форумен разбойник, беше събрат пет компа, до като разбере, че проблемът му беше от главно реле.
                    Като каза реле....Когато ми оправиха климатроника миналата година,сложиха 2 или 3 нови и има вда кабела в крачетата на две релета в кутията до акумулатора.Ще проверя по-късно,че сега съхне(отворих го и го мих отново).
                    Благодаря отново

                    Comment


                    • #11
                      Не е трябвало да го миеш изобщо, защото има вероятност да си го съсипал. След едно такова измиване с вода винаги остава някаква влага, която разказва играта на процесорите, които са на SMD монтаж.
                      Ако все пак един такъв модул е измит с вода след това трябва да се издуха с мощен компресор по възможност с азот. След това се полива обилно от струята на спрей с обезмаслител, който измества водата, защото молекулата на обезмаслителя е по-малка от тази на водата, с други думи капилярното налягане на обезмаслителя е по-голямо от това на водата. След това отново с компресора и чакаш едно денонощие.

                      П.С. Навремето и аз съм мил дънни платки с шампоан под течаща вода, след взрив на електролитен кондензатор, но успеваемостта беше под 50%.
                      Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
                      Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
                      Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
                      Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от dansguardian Покажи съобщение
                        Ако все пак един такъв модул е измит с вода след това трябва да се издуха с мощен компресор по възможност с азот. След това се полива обилно от струята на спрей с обезмаслител, който измества водата, защото молекулата на обезмаслителя е по-малка от тази на водата, с други думи капилярното налягане на обезмаслителя е по-голямо от това на водата. След това отново с компресора и чакаш едно денонощие.

                        Платката е издухана,напръскана с обезмаслител ив момента е срещу една духалка с изключени реотани

                        Но вероятно няма да помогне,или ще е временно.Говорих по телефона в Николай от Горна,когото ми препоръчаха по-горе,обясних му обстойно и той ми каза,че вероятно компютъра е заминал...
                        Last edited by tonov; d.m.y г., 23:13.

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от Gecovski Покажи съобщение


                          Платката е издухана,напръскана с обезмаслител ив момента е срещу една духалка с изключени реотани

                          Но вероятно няма да помогне,или ще е временно.Говорих по телефона в Николай от Горна,когото ми препоръчаха по-горе,обясних му обстойно и той ми каза,че вероятно компютъра е заминал...
                          Идеята да миеш платката с чешмяна вода не е добра. Тя съдържа проводящи примеси, които и след изпаряването на течната фаза, продължават да вършат магарии.

                          Обезмаслителите, които ползваш също няма гаранция, че са с нулева електропроводимост, което в случая е много важно.

                          Моят съвет е - за последно да опиташ да го измиеш само с дестилирана вода и четка за зъби. След това го остави за няколко часа на слънце или във фурната при температура 60 - 80 гр.

                          Ако и това не помогне, минавай на варианта със смяната.
                          Last edited by ecotronic; d.m.y г., 15:03.


                          159 1.8 MPI
                          166 2.0 TS (ex)

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                            Идеята да миеш платката с чешмяна вода не е добра. Тя съдържа проводящи примеси, които и след изпаряването на течната фаза, продължават да вършат магарии.

                            Обезмаслителите, които ползваш също няма гаранция, че са с нулева електропроводимост, което в случая е много важно.

                            Моят съвет е - за последно да опиташ да го измиеш само с дестилирана вода и четка за зъби. След това го остави за няколко часа на слънце или във фурната при температура 60 - 80 гр.

                            Ако и това не помогне, минавай на варианта със смяната.
                            За дестилирана вода не се бях сетил,въпреки,че е логично...Благодаря!

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от Gecovski Покажи съобщение
                              За дестилирана вода не се бях сетил,въпреки,че е логично...Благодаря!
                              Наскоро имаше подобен случай с човек от форума, макар и да не е писано по въпроса.

                              Човекът напръскал обилно буксите на ECU - то с WD40 и то се побърка.

                              Изми го с дестилирана вода и четка за зъби, изсуши го и проблемите изчезнаха.

                              Накратко - ако при твоя компютър няма възникнали необратими изменения по схемите (много вероятно е да няма) а само нежелана проводимост заради нафта, чешмяна вода или обезмаслители, това би трябвало да помогне.


                              159 1.8 MPI
                              166 2.0 TS (ex)

                              Comment

                              Working...
                              X